Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2006 19:32 - Роза
Автор: autumnharmony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5337 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Едно време имах двама приятели...

момче и момиче, които бяха...

как да го кажа - се посветили един на друг.

Така де...

Идва един ден и той е...

...рожденния ден на момичето.

Решавам аз да й купя една червена хубава роза, та да я зарадвам :)

Подарих й я... после отдохме да се срещнем с приятеля й (един от моите най-добри приятели, както споменах вече, та и досега).

Оказа се обаче, че той ни цвете й е взел ни нищо (може би подаръка щеше да дойде по-късно, но цвете не би й купил - просто не е такъв човек).

И се оказа, че като останали сами после и той споделил, че се почувствал доста неловко от цялата работа :) Освен това е ужасно ревнив... та понеже ние с нея живеехме в един квартал, а той на другия край на града, като излизахме, се чакахме с нея и айде на автобуса. Но понеже го знам колко е ревнив и гневлив и "мрази лиготиите" (е, такъв е човека сега), тя като си обуеше едни еееей-такива токове, после едвам слизаше от автобуса - аз знаех, че трябва да й подам ръка, ама ме беше страх той да не е нейде наоколо да види, че бая кофти щеше да му стане.

Ама сега си мисля, че не би трябвало да ми пука от подобни истории. Не съм прекален кавалер, ама като знам какво трябва да се направи, по-добре да го сторя, щом вярвам, че е правилно... Та такива ми ти работи :)


Тагове:   Роза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashetu - ;)
15.09.2006 20:05
Следващият път не му мисли много, а и подай ръка :)
Ако ти е толкова добър приятел трябва да не ревнува и да те разбере.Поне аз мисля така.
цитирай
2. sunflower - Е, от такива като теб
15.09.2006 20:26
мъжете ревнуват, а жените мечтаят за истински кавалери!!!! Я, веднага да се коригираш ... друго си е всички мъже да ... да не са кавалери! :))))))))
цитирай
3. autumnharmony - :)
15.09.2006 20:45
ми да ревнуват :)

то аз ако тръгна да угаждам на всеки, ще се разпъна на петолъчка. ;)

Е, все пак историйката е от миналото...
цитирай
4. candysays - Приятна история беше...
18.09.2006 14:38
...нищо че е от миналото...
Особено ми хареса началото-

"Едно време имах двама приятели...
момче и момиче, които бяха...
как да го кажа - се посветили един на друг."

Аз обичам такива истории... Нали съм си романтична душа... "Lovers devoted to each other forever..." (цитирам любимите ми Depeche Mode :)))
цитирай
5. autumnharmony - :)
20.09.2006 00:18
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: autumnharmony
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201635
Постинги: 62
Коментари: 563
Гласове: 373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол