Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2006 02:15 - Реплика
Автор: autumnharmony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5033 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 14.09.2006 02:18


За Казанова, мъжете играчи и мъжете комплексари (коментирам казаното от Пикола) :)

Дали мъжете се делят наистина на комплексари и играчи (като Казанова) и дали Играта на Играчите е изкуство?

Една моя учителка ми каза следното, което може да ни накара да се замислим дали всъщност, ако Играчите владеят някакво изкуство, именно това не ги праща в групата на Комплексарите - което обръща нещата наопаки и добре ги разбърква (защото нищо не е само черно или бяло)...

Та така. Според моята учителка, хората, които по някакъв начин имат трудности в общуването с другите хора (би могло да е на всяко едно равнище) и не могат да изтъкнат/докажат/отстоят себе си в ежедневния живот (т.е. комплексират се), често изразяват себе си в областта на Изкуствата.

Така че, ако Играта на Казанова е Изкуство, то може би Играчите имат доста проблеми, присъщи за един класически Комплексар. Стана тя каквато стана :) Ама накрая и Казанова си е намерил майстора явно.

Та така де, аз сега като се изразявам в музика, какъв съм? Но не смятам, че имам големи проблеми в общуването с хората (като изключим лявата страна на главата ми) - трябваше да ме видите преди 8-9 години, токава беше ужас, аз бях ужас :) Но, така или иначе музиката си остана (единственото нещо, което не съм зарязал). Така че, квото и да става, все може да се извлече полза в добра посока. Като например, да спра да философствам, ами да си пусна някой филм, да си отворя биричка и да си запаля цигарка... е..л съм ти перушината!!! :)))))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ~PEACE~
14.09.2006 06:05
:)
Евалата:)
цитирай
2. анонимен - :)))
14.09.2006 06:41
Хехе. Добро утро, Есенен :)
цитирай
3. piccola - :):):)
14.09.2006 07:53
знаеш ли......
понеже се визира определена личност...(в постинга на Пиколата де)....бих отдалечила тази личност от сферата на Изкуството.
знам, че веднага ще ме парираш с това, че изкуството е за всички, които го умеят, независимо от и защо...но точно в този случай не става въпрос за Изкуство...
човекът явно има нужда от минимум 8640 часа с професионалист...препоръчително психолог, а после...ако се наложи и психотерапевт:)
цитирай
4. autumnharmony - :)
14.09.2006 12:53
Е, ми ние значи говорим за един болен мъж, извън общата категоризация :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: autumnharmony
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201612
Постинги: 62
Коментари: 563
Гласове: 373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол